Sportrepulők orvosi minősítése | madártoll

 
 

Sportrepulők orvosi minősítése


 

Még 2012. nyarán megjelentettétek a sportrepulők orvosi minősítése tárgyában a Nemzeti Fejlesztési Minisztériumnak írt levelemet és az erre kapott választ (Madártoll 2012. máj. 20. és júl. 6.). Az NFM kedvezően fogadta a felvetést, de ennek ellenére az ügy nagyon elakadt az Emberi Erőforrások Minisztériumában, ahol - mint szintén érdekelt tárcánál - az NFM javaslatára elküldött probléma felvetésére a mai napig nem válaszoltak.

Ez utóbbi történt Guriga esetében is, aki ugyanezen témakörben szintén válasz nélkül maradt és ennek hangot is adott a HFFA honlapján 2014. febr. 9-én. Hogy nem egyedüli eset amit leírt, arra vonatkozóan rövid hozzászólásban leírtam az ugyanezen témában teljesen hasonló minisztériumi eljárás történetét és el is küldtem a HFFA szerkesztőjének.

Talán nem lenne felesleges ennek közlése - mivel a HFFA nem ismertette - abból a célból, hogy többen is értesüljenek a dolgok folyásáról, ill. az egy helyben topogásról. Ez különösen aktuális azért, mert a Szabad Repülők Szövetsége Elnökségének most febr. 28-án tartott rendkívüli ülésén napirendi pont volt: "8. Az NFM Légügyi Főosztállyal való kapcsolatfelvétel szükséges a minket érintő jogszabályok előkészítéséből való kihagyásunk miatt".

Íme a hozzászólás a HFFA cikkéhez:

Tisztelt Szerkesztők! Szeretnék hozzászólni, pontosabban kiegészíteni a honlapon febr. 9-én megjelent tájékoztatást:

A HFFA honlapján 2014. febr 9-én megjelent Guriga (Kerekes László) lakónikus közlése/ tájékoztatása "Épp 1 éve várjuk a választ…" címmel. (Lényege, hogy már egy éve nem kapott semmilyen választ az EMMI-től a rep. orvosi vizsgálat tárgyában írt levelére. Ráadásul Guriga még nagyon elnézően is fogalmazott az 1 év említésével, mert valójában már 2012. júl. 30-án ment levél dr. Szócska Miklós államtitkár úrnak, s ez már másfél év. Egy évvel ezelőtt csak egy "sürgető" érdeklődés történt, de erre sem jött válasz.)

Itt most további adalékkal árnyalni szeretném a helyzetet. Történt ugyanis, hogy ugyanezen témakörben Guriga levelezéseitől függetlenül a Nemzeti Fejlesztési Miniszternek 2012.V. 18-án írtam levelet, melyre példás gyorsasággal VI. 28-án korrekt és biztató választ kaptam Schváb Zoltán közlekedésért felelős h.államtitkártól. Az egész történetben ez az egyetlen piros pont. (Mindkét levél egyébként megjelent a Madártollban V. 20-án illetve VII. 6-án.)

2012. VII. 1-jén, éppen h.államtitkár úr javaslatára a kérdésben szintén érintett Emberi Erőforrások Minisztériumát is megkerestem. A dr.Szócska Miklós államtitkárnak címzett levelemre, annak ellenére, hogy idén II. 2-án, több mint másfél éves várakozás után megismételtem a levelemet, én sem kaptam még csak egy visszaigazolási választ sem a minisztériumtól. (Gurigát leköröztem, egy hónappal régebben várok a magas minisztérium megnyilvánulására.)

Hát kb. így működik a közigazgatás. Nem csak Gurigát nem méltatták válaszra, hanem - talán egyedi a rossz tapasztalatom - általában a kívülről jövőket, függetlenül attól, hogy az kicsoda, micsoda, mit akar, miért háborgatja köreiket. "Csiga közigazgatáshoz kötél idegek és örök élet szükségeltetik". Persze a mi részünkről - ők elég jól elvannak. Az persze egy más kérdés, hogy szinte mindenért saját magunknak kell verekedni, nem érezzük a hátunk mögött az MRSz segítségét, erejét - de ez már "belügy".

Ezért aztán kedves Guriga és mi mindannyian legyunk turelmesek, elnézőek - mi az az egy vagy másfél év!

Üdvözlettel: Gyarmati János





Szakbizottság

HFFA

  • Mentőernyő
    s-l1600_2.jpg
    550
    HUF
    hassa01
    2017/02/23
  • Szárny
    Nova_Phantom_45.jpg
    36000
    HUF
    gyj
    2015/04/09
  • Szárny
    hirdet.JPG
    150000
    HUF
    [névtelen]
    2013/04/21

keresés

belépés

linkek